Sunday, June 24, 2012

Sedang Dilamun Apam Polkadot

Assalamualaikum warga Blogger... ^^
aiyoooo batah nya saya tidak update saya punya blog ney..~~~ aduiiii.. last update on 20 April 2012 bha... naaa means bulan May saya tidak update apa2 la dalam blog saya ni.. ermmmmmmm saya jadi seorang yang malas mengupdate bha..~~~

ermmm... okey.. n3 saya pada hari ini adalah mengenai APAM POLKADOT yang sekarang ni sedang femes di utarakan, ka saya yang ketinggalan zaman? heheheh nevermind la kan.. yang penting saya sedang dilanda ingin membinanya..~~~

ermmm... saya sebenarnya dapat keinginan tuk buat APAM POLKADOT yang chomel tu dari MINGGUAN WANITA ehehehhee... 1sstly saya buat baca2 biasa jer... n teringin plak mau buat.. kan pakai kukus ja tu.. hehehe lau pakai oven yuuuuu.. malas nya saya...

bahan2 yang diperlukan pun bukan susah kan.. senang jak bher... mudah di dapati.. wakakakka.... ni la ni...~~~~ hari Isnin ni panjangkan langkah menuju ke D'ONE MART 24 Hours.. hehehhe, mu huby bilang.. lau mau beli barang, beli sekaligus... so inda payah singgah memana lagi... :)

ermmm... bahan2 yang diperlukan :-

TEPUNG GANDUM
BAKING POWDER
ESEN VANILA
PEWARNA
GULA HALUS/KASTOR
TELUR
PAPERCUP
BEKAS TART
PIPING BAG

ada lagi ka yang missing? ermmm rasanya tu jer..
hehheheh... ermmm ok.. :) masak pun nda lama juga tu.. dalam 10-15 minit jak kan.. heheheh actually sy tak sabar.. :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih