Friday, October 19, 2012

Potong2 Daging

hahaha.... aktiviti malam ni adalah memotong daging hehehe... nak buat apa tu? haaa 26th October 2012 ni kan HARI RAYA AIDILADHA so, malam ni lah memulakan aktiviti untuk memotong daging... :)

ermmm sebenarnya sentap dengan sikap sum1 tadi petang... balik dari keje jak.. ermmm seperti tak wujud diri ini dalam kete.. huhuhu :( so.. akhirnya aku biar kan sahaja... naaa baru lah bilang... :( sedih yang amat lah bha juga.. sebab macam teda saja kita tu dalam kereta.. so, aku diam2 saja la...huhuhuhu..~~~~

malas betul ehh.. sebab nya, asyik sibuk saja sama kerja.. naaa... macam lah tiada orang tersayang di tepi. huh..!!!!!!!!! ermmm tadi aku ada beli majalah MIngguan Wanita untuk minggu ni.. cuma aku lupa bawa pulang tu majalah.. boleh juga aku update naaa terlalu sibuk dengan kerja, rumahtangga terabai

huhuhu teramat ngeri juga tu kan.. na ni malam ni.. belum ada apa2 cer lagi.. peduli laaa sudah makan hati ni... ermmmm asyik berdiam saja kan mana aci.. :( last2 aku buat lah cara sendiri.. biarlah ada orang yang terasa kan.. huhuhuhu....

ermmm terkadang pandai juga lah hati ini terasa.. ba manusia juga bha sa ni... memang lah bha.. huhuhuhu teda tempat mau meluahkan perasaan... sini sajalah tempatnya.. huhuhuhu.... semenjak tu kan... macam ni lah.. ada saja yang mengacau bha.. kadang2 sampai tepikir ni bak kata "stilleto" ~~di luar Tabi'ie~~ 

ermmm biarlah saya dikatakan kejam.. huhhhhh ampit kau... huhhuhu.... adakah kalau berdiam ni, kena cari? cuba bha.. kikiki.. try my best.. kekadang kena guna lah kuasa kita as a women..

sa pernah terbaca dala 1 buku kan.. lelaki sangat suka dengan wanita yang suka berdikari, tapi kan memang ada benarnya juga lah.. bila kita tersangat berdikari, so memanglah lelaki akan pandang tinggi dengan kita.. but, kalau sudah jadi macam tu, kita ni kan, jadi mcm jauh plak rasanya... cuba mengulangi kisah mula kenal dulu, selalu mencari antara satu sama lain.. ermmm....

n today.. ku cuba reset :) Ya ALLAH berikan sedikit kekuatan pada diri ini.. cuba macam suatu ketika dahulu.. bila sekali x bereply.. so, akan mencari juga.. ermmm terkadang, diri terasa sepi juga lah, memang tak dinafikan memang sangat sunyi..

No comments:

Post a Comment

terima kasih