Friday, September 07, 2012

07/09/2012

huhuhu hari ini dalam sejarah... sudah lah pagi tadi naik bus di tengah panas/hujan renyai2... pastu pakcik bus tu plak.. Allah punya lah lidut.. orang inda menahan bus pun mau berenti... aduiiii sampai late masuk opis do... gila-gilaan....

my hubby? ooo hari ini dia tak dapat hantar dan amik saya balik kerja, sebabnya dia ada janji temu nak g mancing with member2nya katanya "release tension yang" kikiki ok arrr... p la release2.. jan saja bila inda dapat ikan stress balik... kahkahkah....

tadi pagi.. before go to kerja.. kikiki.. sempat saya siapkan 2 kuntum bunga chomel.. saya tak sempat snap tu pic dia.. ini malam la kali arr saya snap...

nahhh malam ni saya betul2 overtime bunga ni.. esok kan tidak kerja... sambil2 layan NAZIHA naa, boleh lah siap debunga saya.. heheheh seronok gitu.. :)

saya paling suka tu tauu bila hari Jumaat datang menjelang, menandakan esoknya saya akan rest sepuas hati...
tapi biasanya cakap saja ini... tau2 malam t awal juga tidooo aduuyaiii jangan la..

ermmmm ni mau kasitau kikiki saya inda sabar juga yang sebenarnya mau beli felt berkodi2 ni.. kahkahkah.... mesti tebal,gebu n  banyak warna warni kan.. hehehe.. semua sudash ada kecuali WORKSHOP huhuuhu tanya mr husband.. bila mau kasi buat saya punya rumah? dia bilang mau kira2 lagi tu.. aduiii bukan besar bha sayang, kecil pon ok bha... :(

ermmm..... hari ni hujan lebat lagi.. saya befikir ni mau balik t macmana? harap2 lah ada bus kan.. sa dengar biasa  nya kalau hujan2 ni, jarang ada bus.. andu bha jangan kau begini..

kalau inda terpaksa lah ini catar teksi..???? $$$ gimana? kahkahkah... ermm ok... saya mau cerita lagi sama anda semua... :) tadi saya pegi ujana sana... beli tu terompah kayu... lalalala... akhirnya saya miliki... saya amik kaler biru... lain bha kalau pink.. mcm inda masuk kaler baju... so i take the blue kaler... nice.. t saya snap arrr.. :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih