Thursday, September 06, 2012

~~ Felt berkodi akan masuk stor saya

alhamdulillah.. akhirnya saya boleh lah membeli belah felt yang agak berkodi juga.. wawawa.... :) memandangkan permintaan bunga-bunga saya semakin berkembang dan ramai yang meminati nya syukur ke Hadrat Illahi kerana rezeki yang di berikan..

memang semangat tengah berkobar2 ni.. hihih suka sangat kan.. :) eee tak sabar saya untuk mendapatkan nya...
felt2 gebu yang memang di khaskan untuk membuat bunga-bunga cinta..

tentu my beloved customer suka ngan kaler2 yang ada ni..
pada mereka yang ingin menempah boleh lah hubungi saya
016-5880204 yer... saya buat bunga kemboja, minimum 10 pcs dan maximum 100pcs..

harga yang saya tawarkan sangat berpatutan.. :)

10 pcs - RM 15 (haaaaa murah jer kan.. mai jum beli ngan saya.. ewahhh.. :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih