Tuesday, December 09, 2014

Handmade Pillow

assalamualaikum selamat pagi kawan kawan... :) 
 ada yg suda p kerja ka ni? hehehe atau stuck dalam jammed? bah saya mo kasi tunjuk bantal saya ni, lama nya sy ndak cerita di sini... :)


ini pillow abah n ummi yg d tempah oleh akak mesra.. terima kasih ya..



ini pla yg d tempah oleh akak tawau, kata nya pillow nak kawen
alhamdulillah beliau suka 


yang ni, bride n groom pillow. first tym buat ni tau bergetar lutut sebab nak d pakai oleh bride n groom nya, nak buat photoshoot sekali.
alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.


first tym buat pillow ni, namun syukur alhamdulillah sebab ianya menampakkan hasil yang lumayan


photowedding pillow.
akak MUA yg tempah, nak bagi pengantin katanya


semua harga pillow saya bergantung kepada tulisan / hiasan, akan tetapi jangan risau, pillow yang saya jual tak semahal mana, ianya mampu milik.
kalau nak tempah meh la whatsapp 013-5482058 yea.... selain tu, kalau anda sudi... boleh la ke Craft Ummi Aimy 

kalau nak buat tempahan dengan saya, jangan la malu2.. hahaha  saya okay je...
:)

selamat menunaikan tanggungjawab ya,, :)




No comments:

Post a Comment

terima kasih