Thursday, December 11, 2014

Tempahan :)

yeay yeay yeay... saja nak mengepost kat sini sebab sudah sekian lama tak berdiary in here... hahaha... ok nak cerita ni, tempahan handmade akan di tutup pada tarikh berikut :-

19 Disember 2014 hingga  21Disember 2014 (Jumaat _ Ahad)
:: menghadiri majlis perkahwinan sepupu yang berada d Tanah Besar (Kota Kinabalu Sabah)

27 Disember 2014 hingga 28 Disember 2014 (Sabtu - Ahad)
:: menghadiri majlis bertandang sebelah pihak lelaki

so saya akan closed tempahan untuk tarikh² berikut.,.


*********************************************************************


TEMPAHAN DOORGIFT

okay nak cerita here, saya menerima tempahan² doorgift yang sangat sweet dan bermakna kepada tetamu yang menghadiri majlis anda.

#saya jual Tasbih Mini 

harga tasbih mini yang saya jual ialah RM 3 each, akan tetapi sekiranya anda nak memborong banyak mana pun boleh tak jadi masalah, akan ada harga yang istimewa yang saya akan berikan. Biasa nya orang akan order untuk majlis berkhatan / aqiqah / nikah / berdikir (adat brunei)

so kalau anda berminat nak menempah tempahan ni boleh terus hubungi saya di talian  013-5482058 saya akan online 24/7 atas urusan bisnes saja heeee 


ini adalah contoh yang telah saya buat, memang belum ramai / belum banyak lagi tempahan yang saya terima, so saya display saja yang ni. kalau nak tahu banyak lagi barang yang saya jual, u all boleh LAWAT KAT SINI banyak tau yang saya jual hehehe bergantung pada tempahan.


jangan segan² ya, memang banyak barang yg saya  jual hehehe.. 


ini yang baru di tempah oleh adik JKR hikhikhik Hidayah namanya, bole request nak kaler apa ya.. :) heheheh


ini kakak Lawas yang order tau.. hehehe untuk hadiahkan Umrah katanya.. alhamdulillah 

ini pun  sama


ini pun sama...

haaa yang lain kalau nak order boleh komen2 kat ruangan komen tu
nak whatsapp saya pon boleh je




okay sampai sini je la cerita saya nanti sy update lagi ya.. :)


TERIMA KASIH 
SEMOGA TERHIBUR ;)





No comments:

Post a Comment

terima kasih