Sunday, February 19, 2012

ermm apa aktiviti ni ary?

huhu..~~ sy rasa 1 dunia tau yang saya boring? ahahahaha.... memang pun boring, cinta hati saya tiada depan mata, ngah outstation pulak.. itu lah saya makin boring, kalau ada, sudah kami jalan2 cari makan ni ari bher.~~ :(

esok pulak, sudah mau jejak kan kaki di opis yang agak mentension kan diri saya, aiyooo.. bila tia kerja tea $ huhu itu lah dilemma, kalau bisnes saya stabil, aduii, boleh lah sy hantar surat R. hehehe namun apakan daya saya.~~

huhuhuhu.... ni ary apa aktiviti korang ar?? saya maybe buat bunga looo lagi.. :) cuma yang saya geram ni mood bha, bila dalam opis wah.. berkobar2 mau buat bunga felt, tapi bila sudah sampai rumah, tida sudah tu idea hilang suda.

tadi pagi hujan lebat o.. sijuk mhaaa..~~~ hahahaha.. namun tetap jua saya gagahi nya..~~ atuukoiiii..~~~  ermmm begini lah dunia seorang bisnesgirl..~~ aiyoo...terpaksa harungi walaupun berat. :) namun saya suka..~~

No comments:

Post a Comment

terima kasih