Saturday, February 25, 2012

Jalan2 KK mari

24th  Feb  2012..
Hari ni, saya p KK.. wahhh…~~ naik speedboat lagi tuw…. Labuan menumbok… wahhh untuk pertama kalinya saya naik speedboat.. berdoa dalam hati semoga selamat sampai ke destinasi.  Sampai jerk at menumbok, kitorang  guna kete kawan.. J wahhh… bermula lah perjalanan yang memakan masa 2 jam.. hmmmmmm penat juga lah duduk memerap jer lam kete kan..huh… lagi2 waktu malam.. adesss paling malas saya sebb jalan gelap, tiada pemandangan yang buli d tinguk.

Sampai jak Bandar Raya KK, hermmm cari la memana tempat tinggal, so we all sepakat amik SABAH ORIENTAL HOTEL heheheh pada awalnya kami mau p HORIZON HOTEL aduhaii punya lah mahal. Inda cukup bajet kami geng.. ahahxxxx… so last2 kami p la SOH.. :) oke la sana memuaskan juga

hehehheeh...~~~ tapi 25/2/2012 kami balik labuan la sudah.. :( huhu sedey juga lah, sekejap jak kan.. rasa rendu sama KK masih lagi terpahat dihati.. :(  ermmm.. insyaallah bulam MAY cuti panjang kan, nah p la kali kan.. hehehe kumpul RM banyak2 mau p soping KK... mesti banyak tu kan SALE hehehe.. :)

ermmmm hari ni 25 hb rasa rendu saya menyengat.. huhuhu..... kenapa tu arrR?? cuba kasi terang saya huhu rindu betul.. huhh 1st tym la p kk teda beli barang2 dari jelip or leton (kraf) wawawawa.....bukan apa, saya penat bha.. hahaha.. duduk2 lam keta pun boleh penat.. hahahha..... teda mood saya mau bersoping.. tea tau kenapa oo.. kali ni cipta sejarah saya tidak beli apa2

kira nya semalam mau p sinsuran pasar malam tu.. tapi entah langkah saya malas betul mau p sana tu.. tea la jadi... so balik terus zzZZZzzzzzZZZZzzzzz....... bangun pagi, mandi, brekpas.. n meneruskan perjalanan selama beberapa jam terperap lam keta... adoiiii duduk lagi...~~~~~ hahahhaa...
akhirnya jam 5:45 kami sampai di labuan federal terriority.. hehehe... alhamdulillah, naik speedboat lagi bha.. penat juga bhe.. 

malam ni, tym saya menulis ni la... wawawawa.. saya rendu yang sebenarnya, sebab tu la saya oretkan disni.. :( kalau rendu teda teman mau bicara kan, so tulis lah semua kenangan pahit manis... huhu.. :(

No comments:

Post a Comment

terima kasih