Friday, February 17, 2012

hari ni cerita sal bunga felt

hai suma.. hehehe apa khabar? wahh tetiba nie.. hahaha..~~~ ngeee ermm saja bha lama sudah inda update saya punya blog ni kan, so sekarnag ni mau kasi aktif la balik, wakakakaka... ~~~ hari ni saya mau cerita pasal bunga felt, dalam dunia seni kraftangan, ada kah orang merungut tentang masa?

nah saya sendiri ni sedang merungut pasal masa, itu lah orang bilang, bila benda tu teda depan mata, tapi semangat mau buat berkobar² pula, tapi bila sudah berdepan ngan barang² terkedu, blurr mau buat apa.. hahahah bagi saya mungkin faktor masa, dan juga kawasan saya yang tak seberapa hebat la.. wakakakaka.. 'samakkk bha' orang sabah bilang,, hahahhahaha

ermmm.. okey la, ada beberapa blog yang baru saja saya tinguk and saya bule la juga belajar dari sana mengenai headband, yang selama ni susah betul saya mau buat, tetiba bila meninguk tu alhamdulillah idea kembali bersemangat la..:)

cuma perlukan kekuatan fizikal dan mental, syukur alhamdulillah lah, saya belum juga ada rasa mual ketika melihat felt2 saya, tetapi sayang plak bha bila mau di gunting.. :(

heheheh tapi hasil nya wow!!!! lumayan yang tersangat.. masa saya banyak terbuang dengan online plak.. sedangkan banyak bunga2 yang menanti untuk disiapkan.. :(
sandi kan saya ni.. terlalu buang masa..~~~

ermmm saya baru jak order refill for covered button tapi belum sampai bha lagi, masih dalam perjalanan yang mungkin memakan masa selama 3 hari, sik sabar rasanya mau buat sendiri.. cantekk plak, dlu amboiii paling inda suka kunun.. hahaha bila di ragakan, aduihhh sungguh indah..

hari ni, kiranya kan mau p kk kunun, tapi inda tahu la, cancelled la plak, syukur alhamdulillah la juga bha, sekurang2nya saya dapat habiskan masa bersama kraf hati saya.. hahaha.. walaubagaimanapun, saya tetap sayang saya punya aisheteru yang banyak membantu dan mendorong saya.. TQ so Much Cayang ku.. ^^

kebetulan malam ni malam sabtu, dan esok plak cuti,, so cuti 2 hari ni, manfaat kan lah untuk berkraf.. hahahaha..~~~~ thats why arr.. sekrang power mata dah agak meningkat bha..~~ aduihhhh  kan orang ckp, kalau malam tak digalakkn untuk menjahit, tapi bg saya, inda kisah la, malam ka siang asalkan boleh menjahit dan saya sendiri berpuas hati dengan kerja saya.. kunun boleh siapkan bunga bnyak2 dalam masa yang agak singkat.. esemen... namun begitu, ia mestilah kemas kan.. kalau tak kemas mana boleh!!! KEKEMASAN ITU TUNGGAK KEBAGHAGIAAN gahahahahahahah...

oqey la all.. nanti lagi kita sa,mbung arr,, saya mau pulang suda ini.. :) taraaaaa :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih