Monday, February 27, 2012

Isnin yang membosankan

hai semua.. hari ini hari isnin, korang ada kah semangat mau pi kerja?
mungkin ada yang bersemangat ada juga yang longlai macam saya, huhuuhu.. terasa berat badan kaki ni mau melangkah bah. huhu kerana terpaksa juga saya kerja kalau tidak, hurmmmm... malas saya mau menghapa bher... raa benci semakin membuak2 bha.~~~~

hari2 yang kasi saya semangat adalah Jumaat lah, sebb esok nya sabtu, saya boleh bangun lambat.. tapi hari yg paling saya tak suka Ahad sebb esoknya Isnin, iaitu hari bermulanya tension. Saya rasa saya tau kenapa.. hahaha biarlah rahsia, wakakaka, cuma saya jak yang tau itu.

kalau bole, saya mau cuti for 1 month!!!!!!!! hahahaha.... sa mau itu, sebab stress saya buat semua ni, penat.... otak saya banyak berfikir, masa saya banyak terbuang dengan mereka2 yang kurang berfaedah. ermmmm.... kalau lah kewangan saya benar2 stabil dalam dunia bisnes alangkah bestnya.. :) sekarang, saya hanya perlukan modal untuk mengembangkan lagi bisnes saya yang sedia ada ney.

walaupun duit tak keluar masuk hari2 tapi kesan nya lebih lumayan dari yg saya ada. bukan saya tak bersyukur, tetapi keadaan sangat memaksa saya untuk berbuat sedemikian rupa. huhuhuhu... kalau ada yang senasib dengan saya, mesti mereka faham.

anda semua mesti faham dengan maksud KEBENCIAN YANG MELAMPAU haaaaa itu lah yang saya rasa r8 now!!!!!!

huhuhuhuhu... luahan hati babe..~~~~ sebab bukan seperti biasa, dah seperti C.... R suda.. beni betul, kena ada limited tym.. saya selalu bilang SASAKK huhuhuhuhu.. entah nda tau lagi apa mau di luahkan.. betul2 ni sasak...!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

terima kasih