Monday, February 20, 2012

Today... ^^

Kesilapan terbesar anda adalah mengalah pada sesuatu yang memang kita akan menang. Itu lah kata2 yang saya mau luah kan dari mulut ni utk lil sis n bro in law, tapi ayo, tak terluah la sangat eyy.. keadaan tak mengizinkan saya. Ermmmm manusia ni memang banyak ragam takde yang sempurna, dan saya tak menyebelah mana2 pihak meskipun sedara sendiri.. huhuhuhu… :p pening2 kepala, jenis saya, saya tak suka bising2, dan saya takkan puas hati bila benda tu saya mengalah.. huhu no no no!!! itu bukan saya.. JANGAN SESEKALI MELETAKKAN MARUAH KITA DI TELAPAK KAKI, JUNJUNGLAH IA SETINGGI LANGIT KE – 7..

Rata2 remaja sekarang ni, sikit2 jerk gaduh sikit2 jerk gaduh.. alamakk… gentle la skit wehh.. cuba settle cara baik dan hormat orang. Ermm maaf lah yerk, saya mengarut pasal benda ne plak bher..~~ ahaxxx… saya sekadar nak share kat sini, bukan nak mengaibkan sesapa, Cuma itu lah..~~ ahahxxx saya sendiri pon tak tau..wakakaka..

1 yang biasa kita dengar erkk… manusia ni dia selalu bangga diri. Alamak, tolonglah, jangan lah over sangat2.. laut mana yang tak bergelora? Bumi mana yang tak ditimpa hujan? Apatah lagi manusia, yang serba serbi kekurangan, tiba masa kita diatas, dan tiba masa kita dibawah… apabila berada dibawah, belajarlah mendaki setinggi mana yang kita mampu, dan yang tinggi janganlah terlalu megah sangat kerana dengan bila2 masa ianya akan runtuh.. “naaa masa tu, terkapai2 inda tau macamana mau daki balik”  itulah orang bilang, lebih baik kita bersusah dahulu… bila tiba masa kita susah balik, sudah tahu jalan untuk menemui kejayaan.

ermmmm...~~~~ hari ni, rasa nak teruskan membuat bunga2 cinta saya, tapi keadaan saya tak mengizinkan werhh.. penat menyelubungi saya, masa pulak sering mencemburui saya.. adoii... namun, alhamdulillah sebab dah 95% order customer hampir siap.. syukur ke hadrat Illahi :) 

okay lah guys, saya penat sudah, saya mau tidur sudah ni.. GUd 8.. :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih