Thursday, February 23, 2012

makan tengah hari yang spesel hari ini ^^

wawawawa... bila story about makan ne arr.. sangat best..^^
ahaxxxx... baru sa terasa nasi ayam yang sangat spesel, walaupun biasa2 namun ia nya sangat istimewa.. fuhhh
 rasa dia cukup istimewa, mengalahkan kedai chicken rice laaa..~~~ sodappp ooo... kitorang pegi makan kat OUR KOPITIAM fulamak..... punya lah sedap

huhuhuhuhu...~~~ enak dehh... cuba lah try di LABUAN saja ada tu, tempat lain sa belum jumpa lagi sesedap itu.. ahaxxxx

ermmm.... pagi2 tadi we all makan kat restoran biasa.. tapi mee hon dia ni ari inda sesedap biasa.. lain plak, inda nyaman ni ari.. ahahahhaa.. mau juga yang macam biasa tu sedap lagi..~~~

n hari ni, tercapai juga hasrat saya untuk memiliki compact powder yang sekian lama saya idamkan.. hahahahhaa..~~~~ ermmm tia sabar sa mau try betul ka urang bilang kalau berpeluh n berminyak pun dia masih cerah? sama2 kita nantikan..

ermmm kemarin saya tidak driving, sebab saya balik kerja naik bus.. rindu mau driving lagi.. hahahaha.. syok plak arr drive ni.. walaupun ada RASA takut2 tapi setakat nni syukur alhamdulillah, tidak memeningkan "cikgu" saya yang duduk disebelah.. hahahaha

pasal felt plak, saya lebih focus untuk jahitan aksesori kepala, kalau jahit2 nama saya inda sanggup sudah... huhuh penat looo.. tak berbaloii eee..~~~

lappy saya, tak boleh on, sebab adapture nya telah menamatkan perkhidmatan tadi pagi, sedih dan pilu setelah 3 tahun bersama.. (belum lagi 3 tahun la) huhuhuuhuh... sedih saya ni, susak lah mau online kalau begini...

huhuhu.. so sebarang pertanyaan mengenai jualan2 saya sila hubungi saya 016-5880204 yaa.. lebih2 l;agi jualan health and beauty saya.. :(

No comments:

Post a Comment

terima kasih